Wednesday 6 March 2013

Sesi Latihan 1 dan 2 Mac 2013



Mac 2013 –

                    Sesi latihan diteruskan seperti biasa. Hari Jumaat (4.30 hingga 6.00 Petang) dan hari Sabtu
( 8.00 pagi – 10 pagi dan  jam 3.00-5.00 petang). Pemilihan pemain  bagi tahun 6  masih lagi diteruskan sehingga ke akhir bulan ini di mana pemain-pemain masih lagi diberi peluang untuk mempamerkan bakat sedia ada mereka untuk dipilih.
                  

                     Antara latihan yang dijalankan pada latihan pada minggu ini ialah small sided game 3 lawan 3 latihan kemahiran dan juga  latihan kekuatan  bagi murid tahap 2.  Sesi Latihan  diketuai oleh  KJRN,dan Jurulatih yang lain iaitu  Coach  Amarul, Coach Amirul, Coach Wafi, Coach Rafi, ,Coach Rohaizad dan dibantu Coach Zabidi .Coach Muazzam, Coach . Mohd Fadhil,  Coach Akmal sebagai Sukarelawan Program MyKids.
               

                     Taklimat dan perbincangan dengan  jurulatih  telah diadakan di mana surat pelepasan pemain ke sesi latihan telah mula diedarkan. KJRN juga telah menjalankan pemantauan terhadap data jurulatih terutamanya mengenai biodata pemain, kehadiran pemain bagi bulan Februari, sukatan pelajaran jurulatih dan keputusan pemilihan pemain yang dijalankan pada sesi latihan yang lepas.

                    Sesi latihan seterusnya akan diteruskan pada minggu hadapan.

NANTIKAN NGAUMAN ANAK HARIMAU SELATAN

No comments:

Post a Comment