Tuesday 12 March 2013

Latihan dan Perlawanan Persahabatan

8 Mac - Jumaat -

Sesi latihan dijalankan seperti biasa. Kehadiran pemain pada kali ini adalah kira-kira 60 orang sesi latihan  bermula pada jam 4.30 petang dan berakhir pada pukul 6.00 Petang. Latihan dikendalikan oleh Coach  A. Mustaffa,  dan dibantu oleh Coach Amirul, Coach Amarul Nazar, Coach  Rohaizad, Coach Wafi dan Coach Norazam dan juga  beberapa Jurulatih Sukarelawan termasuklah  Coach Hamidi , Coach  Ungku Azrul , Coach Nazrin serta 3 orang yang didatangkan khas dari Kota Tinggi. Latihan disambung pada hari seterusnya melibatkan tahun 3,4,5 dan 6.

9 Mac - Sabtu -

Sesi latihan bermula pada pukul 3 petang di mana pihak pengurusan Mykids Soccer telah menganjurkan satu perlawanan persahabatan antara Pasukan Mykids Soccer menentang pasukan pilihan daerah Pontian. Perlawanan melibatkan pasukan bawah 12 dan 11 tahun mykids soccer yang sedang menjalani proses pemilihan untuk bersaing bagi merebut tempat di dalam skuad utama.

Latihan bagi pemain bawah 9 dan 10 tahun  diteruskan . Perlawanan persahatan antara pemain berbeza umur juga dijalankan selepas selesai perlawanan persahabatan sebelum pemain dibenarkan pulan pada jam 6.30 petang.Sesi latihan seterusnya akan berlangsung pada 15hb Mac


.Harap Maklum.

No comments:

Post a Comment